Medewerkers hechten er steeds meer waarde aan om voor een maatschappelijk betrokken bedrijf te werken. Samen opkomen voor kinderen is een duurzame manier om het in te vullen.
Echt inhoud geven aan de maatschappelijke verantwoordelijkheid van het bedrijf is iets waar veel werknemers zich graag voor inzetten. Dat kan samen met UNICEF. Door onze krachten te bundelen dragen we bij aan een duurzame maatschappij.
Employee engagement heeft een enorme meerwaarde. Met hun inzet zorgen werknemers samen met UNICEF voor de aanpak van extreme armoede, ongelijkheid, onrecht en klimaatverandering. Zo investeer je als bedrijf in de kansen voor kinderen en draag je bij aan een betere samenleving. Nu en in de toekomst.
Tegelijkertijd zorgt employee engagement voor inspiratie, onderlinge verbinding, trots, betrokkenheid bij het bedrijf en behoudt van talent. Bovendien versterkt het de positieve branding van de organisatie.
Bedrijven en werknemers kunnen zich op verschillende manieren inzetten voor UNICEF en daarbij kunnen zij op onze ondersteuning rekenen. Een donatiecampagne is een makkelijke maar effectieve manier om bij te dragen aan UNICEF’s werk voor kinderen.
Internationaal opererende organisaties kunnen we helpen bij het opstellen van een online donatiepagina. Hiermee kan bijvoorbeeld bij een grote ramp of andere noodsituatie makkelijk gezamenlijk geld worden ingezameld. Tegelijkertijd biedt het de mogelijkheid om werknemers op de hoogte te houden van de resultaten.
Andere manieren om werknemers te betrekken bij UNICEF's werk:
Doneer bovenwettelijk verlofdagen.
Zet je in als jongerenmentor tijdens de UNICEF Youth Challenge.
Stel specifieke expertise binnen het bedrijf beschikbaar om UNICEF's werk te ondersteunen als onderdeel van een breder partnerschap.
Breng een virtueel veldbezoek brengen aan UNICEF’s internationale programma’s.
Verbind UNICEF als doel aan het sportevent, jubileum, etc. van het bedrijf om meer maatschappelijke betrokkenheid te creëren.
ING Run for UNICEF - Oostenrijk
Voor meer informatie neem contact op met: